Eugenio Montes: um dos primeiros divulgadores do nazismo no Estado espanhol
Eugenio Montes, nom só foi um dos principais inteletuais falangistas, foi um dos mais destacados propagandistas do fascismo e um dos primeiros divulgadores do nazismo no Estado espanhol.
Foi um dos habituais do serviço de propaganda do regime franquista, inicialmente na Delegaçom Nacional de Imprensa e Propaganda da FET y de las JONS, e posteriormente no NO-DO, acrónimo de ‘Noticiarios y Documentales’, a jóia da coroa, enquanto era de obrigada projeçom nos cinemas entre 1942 e 1975, passando a ser opcional até 1981.
Nesta “Nota extraordinária” de 2’21”, filmada em 1938 durante a batalha do Ebro, aparece umha copla da autoria de Eugenio Montes, prévio ao saúdo do general Yagüe aos ‘americanos’, coincidindo com a comemoraçom do dia da ‘Hispanidade’.
Juan Yagüe, amigo íntimo de José Antonio Primo de Rivera, popularmente conhecido como o ‘carniceiro de Badajoz’ por ter mandado executar a milheiros de prisioneiros na praça desta cidade estremenha, foi um dos mais sanguinários e brutais generais fascistas.
“Cuando llegues a Tortosa,
Ebro del color de sangre,
verás las olas vestidas
del color de la falange”
[Eugenio Montes]
VÍDEO: https://youtu.be/2nkzuihciFw