II ROTEIRO D@S FUGID@S Escapando da morte. Polas bravas terras de Castro Laboreiro

II ROTEIRO D@S FUGID@S Escapando da morte
Polas bravas terras de Castro Laboreiro
Domingo 28 de julho de 2019

O Comité pola Memória Histórica do Val do Límia [CMHVL] organiza o II roteiro d@s fugid@s, para rememorar umha das vias de escape que empregárom @s vizinh@s do Val do Límia e de outras partes da Galiza, para escapar dos carniceiros falangistas.

☆A montanhosa regiom de Castro Laboreiro foi lugar de refúgio para centos de antifascistas que escapavam da repressom. O povo castrejo brindou solidariedade e proteçom. Esta atalaia natural também foi base da primeira guerrilha galega, da resistência organizada contra o franquismo.

☆Seremos guiados polo Américo Rodrigues, o maior conhecedor da história, etnografia e geografia de Crasto Laboreiro.

PROGRAMA
Domingo 28 de julho de 2019

·9.30 h. Saída desde o Fortes de Mugueimes [Moinhos].

·10.30 h. Fronteira da Ameijoeira, Marco 51.

·Durante a manhá conheceremos a raia e visitaremos algumhas casas de lugares das Inverneiras de Castro Laboreiro onde se escondérom refugiados. Percurso pedestre de 2,5 Km.

·Jantar na pena Anamám, junto ao Marco 47 da fronteira. Local de refugiados e contrabando.

·Durante a tarde conheceremos alguns lugares e casas de refugiados, das Brandas, acima dos 1,000m. Percurso pedestre de 4 Km.
Seguiremos os passos de Antom Alonso Rios, Manolo “dente de ouro”, Eudosia, Rosaura, Armando Fernández Mazas e tant@s outr@s. Aproveitaremos para conhecer património local e desfrutar da natureza.

·19h. Saída de Castro Laboreiro.

Xuño 28, 2019