Homenagem às vítimas do fascismo no Val do Límia

Sábado 14 de setembro inauguraremos um monumento de homenagem às 19 vítimas constatadas do holocausto galego na nossa comarca, assim como aos/às centos de repressaliad@s e exilad@s.
O monólito -inspirado num menir cujo esboço apresentamos-, será instalado na curva de Fontalboa, na estrada OU 1201, entre Nigueiroá e Xordos [concelho de Bande].
Neste lugar tivérom lugar as duas primeiras execuçons no Val do Límia.
Juan Manuel Álvarez Álvarez “Noches”, vizinho de Nigueiroá, e Jenaro Alonso Santos, vizinho de Mexide, assassinados 29 e 30 de julho de 1936 respeitivamente.
A iniciativa promovida polo Comité pola Memória Histórica do Val do Límia [CMHVL] nom conta com ajudas nem subsídios institucionais.
Como entidade popular necessitamos da tua ajuda para contribuir a financiar esta reparaçom histórica à vizinhança assassinada polo fascismo, para honrar e dignificar os centos de famílias que padecérom saqueio das suas propriedades, todo tipo de torturas e vejaçons, que tivérom que escapar ao exílio para salvar a suas vidas.

PARA REALIZAR AS DONAÇONS IMPRESCINDÍVEIS PARA FINANCIAR A HOMENAGEM, TEMOS ABERTA UMHA CONTA NA SUCURSAL DE ABANCA DE BANDE
ES21 2080 0412 8830 4000 8034

Xaneiro 15, 2019