Eudosia Lorenzo Diz, a jovem mestra do Val do Límia. Umha aproximaçom biográfica

Já podes adquirir o segundo caderno monográfico editado polo Comité pola Memória Histórica do Val do Límia.

Após um ano de investigaçom, Carlos Morais e Paul Féron Lorenzo, publicam a biografia da mestra de Fradalvite [Lobeira], que junto com a sua família tivo que abandonar a sua casa e o seu país fugindo da morte. Em 100 páginas som debulhados os eixos centrais da sua vida, acompanhados da reproduçom de documentos dos arquivos da PIDE.

O seu exílio, primeiro em Castro Laboreiro e posteriormente em Marrocos, permitiu que o caso da Eudosia hoje poda ser difundido, resgatado da amnésia imposta polo fascismo e os acordos da reforma política do postfranquismo.

Com este segundo caderno monográfico, o Comité pola Memória Histórica do Val do Límia [CMHVL] contribui modestamente a recuperar um dos episódios mais importantes da história contemporánea da nossa comarca, que contrariamente ao que manifestam os herdeiros políticos do franquismo, segue condicionando o presente e hipotecando o futuro.

Com a biografia da Eudosia realizamos umha viagem ao Val do Límia das décadas centrais do século XX, continuamos abrindo caminho em desvelar aqueles anos de chumbo e brutalidade que por muito que teimem em ocultar e desfigurar, irá emergendo para que conheçam as novas geraçons.

A nossa intençom nom só é dignificar e reparar a memória das vítimas da repressom franquista, também denunciar o auge do fascismo e o rearme das leituras revisionistas que negam ou maquilham o golpe de estado de 18 de julho de 1936, e a posterior longa noite de pedra que provocou o holocausto galego.

Podes adquirir um caderno contatando connosco. 10€ PVP.

Decembro 13, 2019