Programa da homenagem antifascista na curva de Fontaboa

PROGRAMA DA NOVA HOMENAGEM ANTIFASCISTA NA CURVA DE FONTABOA

Domingo 22 de setembro às 17.30h, inauguraremos um segundo monólito no rego do Caunho, à beira da velha curva situada na aresta exterior da estrada OU-1201 Bande-Bargês, quilómetro 2, hectómetro 250, margem esquerda, no concelho de Bande.
Na pedra fita que acompanhará à chantada em setembro de 2019, aparecerám gravados os nomes de 22 vítimas que em setembro de 2019 ainda nom tínhamos localizado ou carecíamos de suficiente documentaçom que as acreditasse.
Os músicos antifascistas Mini Rivas e Xosé Constenla, acompanhados da poesia de Cláudio Rodríguez Fer e Carmen Blanco, novamente estarám connosco arroupando a iniciativa anual organizada polo Comité pola Memória Histórica do Val do Límia.
Antes da inauguraçom solene do monólito intervirám familiares das vítimas homenageadas e Carlos Morais, em representaçom do CMHVL.

A curva de Fontaboa, como espaço zero da Memória no Val do Límia, contará com dous monólitos onde aparecerám os nomes de das 47 vítimas do fascismo no Val do Límia ou nascidos na Querquénnia.

Setembro 17, 2024