Principais acordos da 15 Assembleia Geral do CMHVL

Sábado 11 de janeiro tivo lugar em Bande a 15° Assembleia Geral do Comité pola Memória Histórica do Val do Límia.
Os principais acordos adotados som:
Realizar o 6° Roteiro dos Fugidos sábado 10 de agosto. Voltaremos sobre os passos do trajeto de escapada dos dirigentes antifascistas Pepín Alemany e Gumersindo González Míguez ‘Barbinhas’, desde a Quintá-Nigueiroá, passando por Garabelos, çruzando o rio Límia polo poço do Prim, até Güimil, Farnadeiros e Vilar de Cas (Moinhos).
Realizar a homenagem antifascista de 2025, domingo 7 de setembro, instalando um monólito com os nomes das nove vítimas que temos constatadas no concelho de Bande, à beira da estrada OU-540, entre Bande e Vilameá.
Instalar umha placa de bronze na fachada do concelho de Bande, em memória das presas e presos políticos do fascismo, encarcerados na prisom que entre julho de 1936 a outubro de 1940 funcionou neste edifício.
Implementar o acordo assinado com o Concelho de Entrimo de sinalizar os lugares da memória e da infâmia nesse termo municipal.
Continuar com a expansom organizativa do CMHVL, alargando o número de sócios e sócias.
Incorporar Calvos de Randim no ámbito de atuaçom do CMHVL.